Twórczość radosna

Moja radosna twórczość tak ilościowo jak i jakościowo przegrywa na całej linii z recenzjami i artykułami, ale jej początki są przynajmniej wcześniejsze. W latach 1999-2000 spłodziłem dwa opowiadania typu fan-fiction na podstawie gier komputerowych Grand Theft Auto (sic!) i Syphon Filter. Ich wersje elektroniczne (nie)stety utraciłem; pojedyncze wydrukowane egzemplarze jednak ocalały i leżą teraz w głębinach szafki. A oto reszta:

Grand Theft Auto
Syphon Filter
Mitochondria (Parasite Eve)
Trzy kilkudziesięciostronicowe nowelizacje konsolowych szlagierów. Fan-fiction popełnione w wieku wczesnonastoletnim. Gdyby ktoś zdecydował się na lekturę, proszę o wyrozumiałość. :)
GTA, 1999
SF, 1999
M(PE), 2000

Wojownicy Zodiaku
Kolejny fan-fiction, odrobinę lepszy (?) od poprzedniego. Wojownicy Zodiaku to nowelizacja gry Final Fantasy Tactics. Pisana w latach 2000-2003, liczy 140 stron i jest ukończona jedynie w połowie. Nigdy dokończona nie będzie. :) Swojego czasu była publikowana w odcinkach w Inkluzie; tutaj podaję link do kompletnego PDF-a.
Inkluz, kwiecień 2002-wrzesień 2003

Zaczątek
Opowiadanie fantastycznonaukowe.
Inkluz, grudzień 2002

Gniazdko telefoniczne
Opowiadanie postmodernistyczne.
Inkluz, czerwiec 2004

Request for the isles of bliss
Mój angielski przekład wiersza K. I. Gałczyńskiego pt. Prośba o wyspy szczęśliwe. Tłumaczenie poezji wymaga tyle wysiłku literackiego, że bardziej skory jestem do umieszczenia tej pozycji w "Twórczości radosnej" aniżeli w "Tłumaczeniach".
Blogrys, styczeń 2010

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License